Petri Valli
Koulutusjohtaja
Nivala
Hakuaika:
11.6.2025 - 8.9.2025
Hygieniapassikoulutus ja -testi JEDU:n Nivalan yksikössä, kouluttajana Sari Hauhtonen.
Koulutus järjestetään JEDUn Haapaveden yksikössä.
Kouluttajana Sisko Juola.
Elintarvikealalla työskentelevien on hallittava elintarvikehygienian perusasiat, jotta ruokaa osattaisiin käsitellä turvallisesti.
Työntekijä tarvitsee hygieniapassin, jos hän
• työskentelee elintarvikehuoneistossa ja
• käsittelee pakkaamattomia helposti pilaantuvia elintarvikkeita.
Elintarvikehuoneistoja ovat esimerkiksi kahvilat, ravintolat, pikaruokaravintolat, suurkeittiöt, elintarvikemyymälät, leipomot ja elintarvikkeita valmistavat tehtaat. Helposti pilaantuvia elintarvikkeita ovat esimerkiksi maito, liha ja kala.
Testiin osallistuvalla tulee olla mukana alkuperäinen, kuvallinen, voimassa oleva ja virallinen henkilöllisyystodistus testitilaisuudessa.
Materiaali itsenäistä opiskelua ja aiheeseen tutumista varten löytyy Ruokaviraston sivuilta osoitteesta:
https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/hygieniapassi/Hygieniapassitesti/opiskelukoulutus-ennen-hygieniapassitestia/
Hygieniapassi on kaksiosainen. Se koostuu paperisesta todistuksesta ja kortista.
Koulutuksen hinta 117,50 €. Sisältää koulutuksen, kortin ja alv.
Pelkän testin hinta 57,50 €. Sisältää kortin ja alv.
Koulutus alkaa kello 8:15, testi noin kello 14:00.
Koulutuspaikka: Maliskyläntie 2, Nivala
Mahdollisuus osallistua pelkkään testiin, kun ilmoitat siitä ilmoittautumisvaiheessa.
Koulutuksen järjestää Jokiedu Oy.
Oikeus muutoksiin pidätetään.
Hakuaika:
11.6.2025 - 8.9.2025
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- ja markkinointitarkoituksiin.
Lue lisää Evästekäytännöt -sivulta.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- ja markkinointitarkoituksiin. Valitse tästä, mitkä evästeet sallit.
Välttämättömiä sivuston teknisen toiminnan kannalta.
Keräävät sivuston käytöstä anonyymia tietoa, jota käytetään sivuston ja sen sisältöjen kehittämiseen.
Käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen.