Petri Valli
Koulutusjohtaja
Nivala
Hakuaika:
1.7.2024 - 21.11.2024
Hygieniapassikoulutus ja -testi JEDU:n Ylivieskan yksikössä, kouluttajana Jaana Hietamäki.
Elintarvikealalla työskentelevien on hallittava elintarvikehygienian perusasiat, jotta ruokaa osattaisiin käsitellä turvallisesti.
Työntekijä tarvitsee hygieniapassin, jos hän
• työskentelee elintarvikehuoneistossa ja
• käsittelee pakkaamattomia helposti pilaantuvia elintarvikkeita.
Elintarvikehuoneistoja ovat esimerkiksi kahvilat, ravintolat, pikaruokaravintolat, suurkeittiöt, elintarvikemyymälät, leipomot ja elintarvikkeita valmistavat tehtaat. Helposti pilaantuvia elintarvikkeita ovat esimerkiksi maito, liha ja kala.
Testiin osallistuvalla tulee olla mukana alkuperäinen, kuvallinen, voimassa oleva ja virallinen henkilöllisyystodistus testitilaisuudessa.
Materiaali itsenäistä opiskelua ja aiheeseen tutumista varten löytyy Ruokaviraston sivuilta osoitteesta:
https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/hygieniapassi/Hygieniapassitesti/opiskelukoulutus-ennen-hygieniapassitestia/
Hygieniapassi on kaksiosainen. Se koostuu paperisesta todistuksesta ja kortista.
Koulutuksen hinta 105 € + kortti 12,50 € (sis. alv). Pelkkä testi 45 € + kortti 12,50 € (sis. alv).
Koulutus alkaa kello 8:15, testi noin kello 14:00.
Koulutuspaikka: Kuusitie 6, Ylivieska
Mahdollisuus osallistua pelkkään testiin, kun ilmoitat siitä ilmoittautumisvaiheessa lisätietoja-kentässä.
Lisätietoja antaa: Jaana Hietamäki, p. 040 312 0416, jaana.hietamaki@jedu.fi
Koulutuksen järjestää Jokiedu Oy.
Oikeus muutoksiin pidätetään.
Hakuaika:
1.7.2024 - 21.11.2024
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- ja markkinointitarkoituksiin.
Lue lisää Evästekäytännöt -sivulta.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- ja markkinointitarkoituksiin. Valitse tästä, mitkä evästeet sallit.
Välttämättömiä sivuston teknisen toiminnan kannalta.
Keräävät sivuston käytöstä anonyymia tietoa, jota käytetään sivuston ja sen sisältöjen kehittämiseen.
Käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen.