Virpi Niku
Opinto-ohjaaja
Nivala
Koulutus on tarkoitettu henkilöille, joilla on tieto- ja viestintätekniikan alan koulutus tai kokemusta alan työtehtävistä. Koulutus sopii jatko-opinnoiksi esimerkiksi Tieto- ja viestintätekniikan tai Tieto- ja tietoliikennetekniikan perustutkinnon suorittaneille. Koulutus soveltuu myös henkilöille, joilla on tieto- ja viestintätekniikka-alan osaamista, mutta alan ammatillinen tutkinto puuttuu.
Jokaiselle opiskelijalle laaditaan henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma (HOKS).
Kaikille pakollinen tutkinnon osa on tieto- ja viestintäteknisessä toimintaympäristössä toimiminen, joka on laajuudeltaan 30 osp. Valinnaisten tutkinnon osien laajuus on 40 ja niitä valitaan kolme opiskelijan työtehtävien mukaisesti.
Tieto- ja viestintätekniikan ammattitutkinnon suorittanut voi toimia monipuolisesti erilaisissa tieto- ja viestintätekniikan työtehtävissä. Tutkinnon suorittanut voi valinnoistaan riippuen erikoistua tietoverkkojen, tietojärjestelmien, kyberturvallisuuden, hyvinvointiteknologian, elektroniikkatuotannon, data-analytiikan ja koneoppimisen tai ohjelmistokehityksen asiantuntija- tai konsultointitehtäviin.
Tieto- ja viestintätekniikan erikoisammattitutkinto
Tutkinto tuottaa yleisen kelpoisuuden korkeakouluopintoihin.
Toteutus monimuotoisesti. Lähiopetuksen määrä vaihtelee henkikohtaisen suunnitelman mukaisesti.
Koulutuksen hinta on 400 €. Oppisopimuksena koulutus on maksuton.
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto
Nivala
Haku päättyy: Jatkuva haku
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto
Haapajärvi
Haku päättyy: Jatkuva haku
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- ja markkinointitarkoituksiin.
Lue lisää Evästekäytännöt -sivulta.
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Evästeistä osa on välttämättömiä ja osaa käytetään analytiikka- ja markkinointitarkoituksiin. Valitse tästä, mitkä evästeet sallit.
Välttämättömiä sivuston teknisen toiminnan kannalta.
Keräävät sivuston käytöstä anonyymia tietoa, jota käytetään sivuston ja sen sisältöjen kehittämiseen.
Käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen.