Siirry sisältöön
13.5.2025 Uutiset

Asiakkuusvastaava Sanna Nurmesniemeä motivoi yhteistyö ja ratkaisujen löytäminen

Sanna Nurmesniemi toimii asiakkuusvastaavana JEDUn työelämäpalveluissa toimien koko JEDUn alueella, omana vastuualueena erityisesti Haapajärvi, Pyhäjärvi, Reisjärvi ja Nivala. Hän toimii linkkinä yritysten, elinkeinoelämän ja oppilaitoksen välillä, jossa toiminnan keskiössä on osaamistarpeiden kartoitus sekä koulutusratkaisujen suunnittelu. 

– Teen tiivistä yhteistyötä yritysten, työpaikkojen ja muiden sidosryhmien kanssa. Tapaamisissa kartoitan yritysten osaamistarpeita ja markkinoin JEDUn tarjoamia koulutusvaihtoehtoja. Kuntien elinkeinopalveluiden ja työllisyysalueiden kanssa tapaamme myös säännöllisesti ja keskustelemme alueen ajankohtaisista asioista, Nurmesniemi kertoo. 

Yrityskäynneillä Sanna selvittää yhdessä yrityksen kanssa, millaiselle koulutukselle olisi tarvetta ja kiinnostusta sekä esittelee sopivia ratkaisuvaihtoehtoja. Usein toteutettaviksi vaihtoehdoiksi nousee oppisopimukset, korttikoulutukset tai yrityksen omiin tarpeisiin räätälöidyt henkilöstökoulutukset. 

Sannaa motivoi työssään mahdollisuus kohdata eri alojen ihmisiä ja löytää yhdessä ratkaisuja, jotka tukevat yritysten kasvua ja henkilöstön osaamisen kehittymistä. 

Sannalla on monipuolinen työkokemus palvelualalta, erityisesti ravintola- ja liikennemyymäläympäristöistä. Kokemuksensa ansiosta hän ymmärtää työelämän vaatimuksia ja kiireen keskellä toimimista. Hänen tavoitteenaan on tehdä koulutuksesta saavutettavaa ja sujuvaa yrityksille. 

Vapaa-aikana Sanna viettää paljon aikaa jäähalleissa lastensa jääkiekkoharrastuksen parissa ja on mukana myös seuran toiminnassa. Rentoutumista tuovat lenkkeily, lukeminen ja kotoilu.