Hankkeen kuvaus
Strategiarahoitus on tarkoitettu reformin toimeenpanoon painopisteenä organisaation toimintakulttuurin laaja-alainen uudistaminen.
Toimenpiteitä ovat:
– Asiakaslähtöisen toimintakulttuurin rakentamine
– Oppimisympäristöjen ja ohjelmistojen uusiminen
– Viestintä
– Verkko-opetuksen kehittäminen
– Henkilöstön osaamisen lisääminen
Tavoitteet
• Koko organisaatioon kehitetään ja otetaan käyttöön yhtenäiset toimintatavat ja -mallit. Uuden asiakaslähtöisen toimintakulttuurin periaatteet ovat selvät koko henkilöstölle, opiskelijoille ja sidosryhmille.
• Uudella toimintakulttuurilla ja pedagogisilla järjestelyillä koulutuksen järjestäjä kykenee vastaamaan tehokkaasti ja joustavasti asiakkaiden tarpeisiin.
• Luodaan koko henkilöstölle edellytykset toimia uuden toimintakulttuurin mukaisesti lisäämällä henkilöstön osaamista, yhteistyötä ja vuorovaikutusta.
• Rakennetaan uuden toimintakulttuurin tueksi tarkoituksenmukaiset järjestelmät, jotka tukevat uutta toimintakulttuuria.
• Osana toimintakulttuurin muutosta uudistetaan asiakaslähtöistä viestintää ja vuorovaikutusta.
• Uudella toimintakulttuurilla lisätään koulutuksen tuloksellisuutta, vaikuttavuutta ja laatua.
Tulokset
• JEDUn strategia -video (kts. linkki)
• Skipidi-video (kts. linkki)
• JEDUn strategia -esite
• Markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteet, yleisilmeen kohottaminen
Kohderyhmät
• Koulutuskeskus JEDUn henkilöstö ja opiskelijat
• Alueen työelämä
Yhteistyökumppanit
– Parasta Palvelua Pohjoinen -hanke
– Parasta DigiTukea -hanke
– Parasta johtamista – Osaamisperusteisuuden, asiakkuuksien ja kumppanuuksien johtaminen -hanke
Hankkeen budjetti
450 000 euroa, rahoitus: 100 % OKM